Powered By Blogger

onsdag 23 juli 2014

Nattloppis i Junsele

Då var den avklarad natt loppisen i Junsele puhh det var en varm dag / kväll det fanns 56 ställen att loppa på bland annat på folketshus hade det samlats flera säljare där såg jag en teakbuffe liten å nätt men tyvärr redan såld då jag fick ögonen på den bara att gratulera hen som köpte den , besökte inte alla ställen bara dom som såg intressanta ut
är nog lite för romantisk


 stil för mig den blir till salu

nylon skjortor nya till loppisen !! har en matchande kakburk till brickan

frukt korg modell äldre  (blir kvar )

 Bay  , pampig tycker jag ( blir kvar )

väskan sisådär ... men har väl aldrig stött på en så gammal hår blås tänker inte prova bara titta

flaskorna speciella står på dom i glaset hur mycket dom rymmer
klännings fynd från Smyrna i Resele

Helgens trofer
Idag 23juli var det motorns dag i Nipyre kalendern vi var några som ställde ut i stadsparken & moppe cruising på kvällen med över 100 mopeder som ställde upp ett mycket populärt arrangemang
Någe fel blir det med bilderna somliga blir så suddiga här på bloggen kvittar om det är mobil eller kamera bilder , men dom syns bättre om du klickar på dom... ock stav felena bjuder jag på semestern fortsätter några veckor till för mig så mot nya äventyr........!!!
Mitt lilla paradis på Övergård ( Henrik hade ratat fram lite kjedjor ock en steg stump till sopgropa men jag tyckte dom prydde vid farstukvisten så fick det bli )
Ha de gött // Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar