Powered By Blogger

måndag 3 februari 2014

Glada överaskningar & fynd från loppis rundor

Varit i väg på några loppis rundor , det är mycket sällsynt att jag inte hittar något

nu har jag en rosa katt från Forsmo

Hittade  henne på Lions här i Sollefteå det är gips men ihålig inuti

så charmigt ett litet rese etui för nål ock tråd fyndat på Röda Korset Forsmo

 
 
Tur har jag ibland folk runt mig vet att jag gillar retro vare sig det är prylar eller kläder fick flera par strumpor med söm liggandes kvar i sitt silkespapper dom en gång såldes i

 Bad mode -50& -60 tal
 känns ylle

syntet

syntet
Så underbara tros/mamelucker
Också en väska ILOVE väskor !! denna modell har jag inte sen tidigare lyx utförande med inbyggd läppstifts hållare helt fantastiskt modärn


 Det är sånt här som förgyller vintern men det känns redan att dagarna blir längre så hoppet tänds att snart kan jag börja fixa i min egen loppis bara värmen kommer            
Ha de gött // Pia
Mitt loppis hus längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar